مشاوره:

پیشگامان ایساتیس با استفاده از مشاوران خبره در زمینه استاندارد ISO 10015 و شناخت لازم از فرایند های تخصصی آموزش، به ادارات و واحدهای آموزش سازمان ها در پیاده سازی استقرار این استاندارد راهکارهای تخصصی ارایه می دهد.

پشتیبانی:

خدمات پشتیبانی یکی از مراحل اصلی چرخه حیات نرم افزار آکسون و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است از این رو کارشناسان آموزش دیده پشتیبانی شرکت پیشگامان ایساتیس آماده اند با رفع مشکلات و ابهامات مدیران و کاربران شما شرایط لازم را برای استفاده کامل تر آنها از نرم افزار آکسون فراهم آورند

·         6 ماه پشتیبانی رایگان بعد از نصب نرم افزار

·         پاسخگویی مشکلات و رفع ابهامات کاربران

·         به روز رسانی نسخه ها و ارایه خدمات آموزشی

·         برگزاری دوره های بازآموزی

·         تهیه نسخه پشتیبان از سیستم

 

آموزش و استقرار:

ما بر این باوریم داشتن کاربرانی ماهر و آموزش دیده نه تنها به شما این امکان را میدهد که بیشترین سود را از سرمایه‌گذاری خود در خرید نرم افزار آکسون ببرید بلکه به شما کمک می کند تا شناخت بهتری از نیازهای خود و چگونگی پاسخگویی به نیازها بدست آورید.

کارشناسان ما در تلاشند با انتخاب مسیری مناسب برای استقرار نرم افزار، اهداف  مورد نظر شما را در بازه زمانی تعیین شده محقق سازند.

·         ارایه زمان بندی استقرار

·         انتقال داده های موجود (نظیر مشخصات پرسنلی، سوابق آموزشی و...)

·         لینک با دیگر نرم افزارهای حوزه اداری و منابع انسانی

·         آموزش هنگام استقرار

پس از خرید نرم افزار آکسون، کارشناسان ما به موازات استقرار هر بخش از سیستم، چگونگی کار با آن بخش را به کاربران آموزش می دهند.

·         آموزش کاربران جدید

اگر کاربران سیستم شما تغییر کنند و یا پس از مدتی نیاز به بازآموزی نرم افزار داشته باشند می توانند بر اساس قرارداد در دوره های آموزشی حضوری یا الکترونیکی شرکت کنند.